12. 8. 2007

Na dne

Byť na dne v mojom prípade znamená byť riadne v balíku.

Toto tvrdenie ma jednoduché vysvetlenie. Akvárko som získal zadara (ako som už napísal) a hneď po jeho obdržaní som musel ukojiť svoje nadšenie pre môj nový projekt nejakou tvorbou. Na začiatku akvária musíte vytvoriť dno. Štrk, navrch "estetický štrk", korene, kamene a prvky ekonomickej kriminality, ako sú podvodné stavby a tunely. No ale aby som bol presný, nemal som v úmysle vykreovať (ako hovoria moderní adverťáci z kreatívnych adžensov) svoju malú Atlantídu, takže sa nekonali žiadne zatopené poklady, hrady, či utopení potápači kapitána Nema. Kúpil som si tri korene, dva kamene, jednu malú trubku, aby sa mali kde vytrieť jedni z budúcich obyvateľov - viktorovi čističovia alias prísavníci a dohodil som k tomu prvé dve rastliny (vodný mor a neviemčo), ktoré skúsení akvarista na internete odporúčal ako rastliny, ktoré pomôžu v prvé dni akvárka vytvoriť vo vode vhodné prostredie pre ďalšie rastliny a nakoniec aj nejake ryby snáď. To všetko (teda to dno) ma vyšlo na 1000Sk, čo už nedobehnem ani cenou rybiek.

Preto byť na dne rozhodne môžete byť po tom, čo si dno kúpite a moje rybky, ak sa dostanú na dno, tak budú v celkom peknom blahobyte.

Žiadne komentáre: