11. 8. 2007

Nápad

Nápad vždy nechodí sám a nápady vždy treba povedať nahlas.

Nehovorím o brainstormingu, žiadny strach ;) Pri sledovnaí New Yorských policajtov, kde Andrew Sipowitz takmer v každom dieli kŕmi svoje rybičky, ma napadlo a povedal som aj nahlas: "Bolo by fajn mať rybičky." Nápad odoznel a preto neostal sám. Hneď moju priateľku napadlo, že jeden náš známy zanechal svoje akvárko po tom, čo ním prešla ekologická katastrofa, vlastne niekoľko v poradí: úhyn rýb, vysoká teplota, slimáky, riasy, úhyn rýb, úhyn slimákov, úhyn rias, úhyn rastlín. Keďže som mal meniny, navrhol som mu, aby sa zbavil svojho vyprazdneho akvaria aj s vybavou vymenou za protihodnotu pomensenuo sumu, ktoru mi chce na meniny venovat. I stalo sa. Dokonca mi všetko daroval zadarmo aj so stolíkom, ktorý sme pod akvárko spolu vyrobili.

A tak sa zrodilo moje Akvárko.

2 komentáre:

Engros povedal(a)...

O akvárku úž dlho uvažujem a jeho zadováženie stále odkladám. Asi potrebujem aj ja takú náhodu.

Anonymný povedal(a)...

veľmi dobre sa mi to čítalo....máš skvelý štýl písania..